Kodėl Automobilis Ryja Tepalus?


Automobilis ryti tepalus gali dėl įvairiausių priežasčių, tai gali būti pvz., dėl automobilio detalių susidėvėjimo, t.y dėl susidėvėjusių vožtuvų, sandariklių bei stūmoklio žiedų. Jų nepaisant, to pasekoje gali atsirasti dar daugiau problemų, kurios gali labai pakenkti jūsų automobilio varikliui ar netgi jį sugadinti. Aptarkime plačiau priežastis, kodėl automobilis sudegina daugiau alyvos nei įprastai ir kaip būtų galima to išvengti.

Automobilis sudegina daugiau tepalų, nes:

  • Susidėvėjo sandarikliai ir tarpinės:

Kai alkūninio veleno sandarikliai ar vožtuvo dangčio tarpinės susidėvėja, tada nuteka alyva. Tokiu atveju nuolat turėsite patikrinti alyvos lygį ir papildyti, kad nesugadintumėte automobilio variklio. Jei pastebėjote, kad automobilis sudegina daugiau alyvos, pirmiausia turėtumėte patikrinti sandariklius ar tarpines ir esant susidėvėjimui nedelsiant juos sutvarkyti. Tai nepareikalaus didelių išlaidų ir ateityje sutaupys pinigų.

  • Susidėvėjo stūmoklio žiedai:

Kai automobilyje susidėvi stūmoklio žiedai, tada alyva gali prasiskverbti pro juos ir patekti į vidaus degimo kamerą. Tokiu atveju alyva sudega, išskirdama melsvos spalvos dūmus iš išmetamojo vamzdžio, taip pat ant stūmoklio žiedų ir cilindrų susidaro nuosėdos. Vienintelis sprendimas, kuris ateityje sutaupys pinigų, yra pakeisti stūmoklio žiedus, nes kitu atveju jūs turėsite nuolat pildyti alyvos lygį. O besikaupiančios anglies nuosėdos ilgainiui gali sukelti rimtesnių problemų.

  • Yra senas automobilio variklis:

Kai visi automobilio komponentai yra vis dar yra nauji, jis nesugedina daugiau alyvos, tačiau bėgant metams įvairios detalės, pvz., sandarikliai ir tarpinės, pradeda dėvėtis. To pasekoje tai sukelia didelį alyvos nuotėkį, nes variklis paprasčiausiai sunaudoja alyvą greičiau.

  • Alyva yra prastos kokybės:

Jei automobiliu nuvažiavote daug kilometrų, tikriausiai pastebėjote, kad automobilis pradėjo deginti daugiau tepalų nei įprastai. Taip yra todėl, nes alyva yra tiesiog pasenusi ar sukaupusi daug nešvarumų. Taip pat to priežastis gali būti ir jei savo automobilio varikliui naudojate netinkamos rūšies alyvą, tokiu atveju ji negalės tinkamai sutepti variklio komponentų, o tai privers variklį sunaudoti daugiau alyvos. Jei automobilio variklio alyva buvo keista jau seniai ir yra tamsiai rudos arba juodos spalvos, tada kuo greičiau turėtumėte ją pakeisti. Be to, taip gali nutikti ir dėl to, nes alyva yra sintetinė. Sintetinės alyvos yra skirtingos, turi skirtingas tekėjimo savybes ir geriau tepa variklius nei įprastos alyvos. Dėl šios priežasties sintetinė alyva kartais gali prasiskverbti net pro sandarias angas, to pasekoje automobilis ryja daugiau tepalų. Jei naudojate sintetinę alyvą ir pastebėjote, kad automobilis jos sudegina daugiau, tada geriausias sprendimas – perėjimas prie įprastos alyvos.

  • Alyvos slėgis yra aukštas:

Alyva išsilieja, kai jos slėgis yra aukštas, tokiu atveju ji greičiausiai nusės ant cilindrų ir sudegs. Tai gali įtakoti netinkamas centrinio automobilio kompiuterio nustatymas. Taip pat ši problema gali atsirasti, kai alyvos kiekis yra per didelis.

Comments are disabled.