“Volvo XC60” yra patrauklus varžovas kitiems automobiliams populiarioje visureigių klasėje, kuris pasižymi patrauklia išvaizda ir prieinamomis eksploatavimo išlaidomis. Tai automobilis, kuris užtikrina saugumą ir komfortišką vairavimą. Žinoma, kaip ir kiti automobiliai, taip ir “Volvo XC60” turi tam tikrų trūkumų.
Pagrindinės “Volvo XC60” ligos:
Pačiame naujausiame “Volvo XC60” 2020 – 2021 metų modelyje suvirinimo jungtis tarp variklio rotoriaus veleno ir magneto paketo stabdžių sistemos hidrauliniame bloke gali iš dalies arba visiškai trūkti. Dėl to gali būti išjungtas stabdžių stiprintuvas, stabdžių antiblokavimo sistema (ABS) ir elektroninė stabilumo kontrolė (ESC). Dėl šios priežasties pailgėja stabdymo kelias ir padidėja avarijos rizika. “Volvo XC60” 2020 metų automobilyje kyla turbokompresoriaus gedimo pavojus, kuris gali sugadinti kitas variklio dalis ir to pasekoje visiškai užgesti. 2019 – 2020 metų “Volvo XC60” modelyje gali perdegti 15A saugiklis prie žemo slėgio kuro siurblio, ko pasekoje variklis gali užgesti ir neužsivesti. Senesniuose šio automobilio modeliuose dėl programinės įrangos gedimo variklio ventiliatoriaus valdymo modulyje gali sumažėti oro kondicionieriaus veikimas ir padidėti aušinimo skysčio temperatūra. Ko pasekoje variklis gali perkaisti ir sugesti. Be to, gali atsirasti problemų dėl kuro nutekėjimo. Degalų bėgelis, kuris yra po transporto priemone ir saugo degalų tiekimo liniją, kai kuriais atvejais būna netinkamai pritvirtintas. To pasekoje gali būti pažeista degalų tiekimo liniją.
Yra atvejų, kai “Volvo XC60” senesni modeliai turėjo vairo stiprintuvo problemų. Kadangi automobilio vairo stiprintuvo aukšto slėgio linijos ir vairo mechanizmo jungtis gali būti netinkamai surinkta, todėl gali nutekėti stiprintuve esantis skystis. Taip pat pasitaiko atvejų, kai automobilyje prastai veikia variklis, t.y. variklio veikimo lygis pastebimai mažėja ir sunaudoja daugiau degalų nei anksčiau. Tokiu atveju, variklio temperatūra greitai pakyla, todėl automobilis pradeda daugiau dūminti. Tai yra problema, kurią sukelia dyzelino kietųjų dalelių filtras (DPF), kuris gali būti užsikimšęs. Taip pat pasitaiko problemų su saugos diržais, kai atsipalaiduoja saugos diržo tvirtinimo trosas. Tokiu atveju saugos diržą tvirtinančios plokštelės laidas atlaisvėja arba gali būti visiškai sugedęs. Automatinio įkrovos jungiklio gedimas – dar viena dažnai pasitaikanti problema. Šis jungiklis yra ant bagažinės šalia rankenos, o jį paspaudus turėtų automatiškai atsidaryti bagažinė. Tokiu atveju gedimą sukelia mikrojungiklio problema.