Kodėl Dyzelinis Automobilis Pradėjo Daugiau Dūminti?


Paprastai visi automobiliai, kurie yra reguliariai prižiūrimi, neturėtų išmesti jokių dūmų, tačiau kartais nutinka taip, kad dyzelinis automobilis pradeda mesti dūmus. Ir laikui bėgant automobilis pradeda vis daugiau dūminti. Tada greičiausiai norite išsiaiškinti šios problemos priežastis ir galimas pasekmes.

Priežastys, kodėl automobilis meta dūmą:

Automobilis gali skleisti dūmus dėl netinkamos kuro purkštuko priežiūros, per didelio degalų tiekimo greičio arba prastos vairavimo technikos, pavyzdžiui, dėl kito automobilio vilkimo, kurio metu variklis dirba stipriau. Didesnis dūmų išmetimas reiškia, kad transporto priemonė eikvoja daugiau degalų ir tikriausiai sugenda variklis. Mėlyni dūmai iš dyzelinių variklių paprastai reiškia variklio susidėvėjimą arba pažeidimą. Juodi ir pilki dūmai atsiranda dėl nepilno degimo ir gali atsirasti dėl daugelio veiksnių, kuriuos paprastai galima pašalinti atliekant įprastinę priežiūrą.

Kitos pasitaikančios automobilio dūmijimo priežastys:

Pavyzdžiui tai gali būti: 

  • per didelis maksimalus variklio sūkių skaičius dėl sugedusio arba neteisingai sureguliuoto reguliatoriaus,
  • oro filtro užsikimšimas, dėl kurio sutrinka įsiurbimo sistema,
  • neteisingas vožtuvo / sriegimo reguliavimas,
  • susidėvėję skirstomieji velenai,
  • sugadintas kuro siurblys,
  • nedirba purkštukai dėl nešvarių kuro filtrų arba vandens gaudyklių, kurias reikia reguliariai valyti, užterštų purvu, smėliu, vandeniu ar kuro vašku,
  • neteisingas kuro siurblio laikas arba susidėvėjęs arba blogai sukalibruotas kuro siurblys ir purkštukai,
  • prastas cilindro suspaudimas, rodantis nuotėkį pro vožtuvus arba stūmoklio žiedus,
  • per didelis priešslėgis išmetimo sistemoje,
  • dėl dumbliais, vandeniu, smėliu arba kuro vašku užteršto kuro,
  • sugedusi elektroninė variklio valdymo sistema.

Automobilio, kuris meta dūmą, priežiūrą geriausia atlikti pilnai įrengtame garaže arba serviso centre, kurį gali atlikti kvalifikuoti serviso darbuotojai. Degalų įpurškimo siurblį arba degalų purkštukus turėtų taisyti tik gamintojas, jo atstovas arba patikimas specialistas.

Degalų perpildymas yra dažna dūmų išmetimo priežastis. Reguliuojant degalų sistemą, siekiant padidinti variklio galią, kuri gali būti per maža darbui atlikti, arba kompensuoti susidėvėjusio arba prastai prižiūrimo variklio galios praradimą, į degimo kamerą bus įpurškiama daugiau degalų nei variklis gali efektyviai naudoti. Tada kuro perteklius, kurio negalima sudeginti, išsiskiria kaip juodi dūmai. Jei degalų parametrai buvo padidinti nei nurodo gamintojas, tada reikia iš naujo nustatyti tinkamus nustatymus. Renkantis naują transporto priemonę, reikia pasirūpinti, kad variklio darbinis tūris būtų tinkamas numatytam naudojimui. Varikliai, kurie yra per maži darbui, labiau susidėvi ir paprastai yra mažiau ekonomiški eksploatuojant. Kai kuriems senesniems varikliams reikia sumažinti įvertinimą, t. y. kuro siurblio tiekimą gali tekti nustatyti žemiau gamintojo nurodytos specifikacijos, jei norima išvengti dūmų išmetimo. Kai variklis susidėvi normaliai naudojant, sumažės suspaudimas, todėl siurblys turi būti atitinkamai sumažintas. Reguliarus techninis aptarnavimas pašalins daugybę problemų, dėl kurių išmetami dūmai, ir sutaupysite laiko bei pinigų.

Comments are disabled.